Usein kysyttyä

Pitääkö minun olla kotona siivouksen aikana?

Ei, mutta voit olla. Meidän työskentelyymme ei vaikuta olit sitten kotona tai poissa sieltä.

Pitääkö minun siivota ennen siivoojan tuloa?

Ei tarvitse, sillä se on meidän työmme. Ennen siivoojan tuloa on hyvä laittaa tavarat paikoilleen. Näin siivous on tehokkaampaa ja turvallisempaa.

Miten saan ostettua siivouspalvelua?

Voit soittaa, tilata ilmaisen siivouspalvelusuunnitelman nettisivuiltamme tai lähettää sähköpostia meille. Sovitaan siivouspalvelukartoituksen ajankohta ja määritellään yhdessä juuri sinulle sopivin siivouspalvelukokonaisuus.

Käykö kotonani aina eri siivooja?

Sopimussiivouksissa käy pääsääntöisesti joko sama siivooja tai siivoojapari.

Onko ”noloa” tilata siivous ulkopuoliselta?

Ei missään nimessä. Siivous on hyvin suosittu ja paljon käytetty palvelu, jolloin sinulle jää aikaa muuhun tärkeämpään.

Haittaako jos kodissani on lemmikkejä?

Sovimme yhdessä, miten lemmikkien kanssa toimitaan siivouksen aikana.

Onko koti-, muutto- tai remonttisiivous kallista?

Siivous on varsin edullista ja hinta sisältää siivousvälineet ja -aineet. Kannattaa muistaa, että siivous ja kotipalvelutyöstä on mahdollista saada kotitalousvähennys verotuksessa, kun palvelun tarjoava yritys kuuluu ennakkoperintärekisteriin.

Tarvitseeko minulla olla siivousvälineet?

Ei, siivoojamme tuo mukanaan työssään käyttämänsä aineet ja välineet. Tarvittaessa voimme sopia, että käytämme sinun siivousvälineitäsi tai -aineita.

Uskallanko antaa avaimeni siivousliikkeelle?

Kyllä uskallat. Me merkitsemme avaimen niin, ettei siitä kukaan ulkopuolinen, voi päätellä kenen kotiin avain on ja se säilytetään lukitussa avainkaapissa.

Mitä jos kotonani menee jotain rikki?

Meillä on vakuutus vahinkojen varalle. Mikäli työskennellessä jotain rikkoutuu, ilmoitamme siitä välittömästi sinulle ja sovimme, miten asia hoidetaan.

Mitä jos siivooja on myöhässä?

Me ilmoitamme sinulle, mikäli aikataulumme muuttuu.

Mitä jos olen tyytymätön palveluun?

Toivomme, että annat meille palautetta heti, jotta voimme reagoida mahdollisimman nopeasti. Meille tärkeintä on tyytyväinen asiakas ja asiakkaan palaute auttaa meitä kehittymään työssämme.